Followers

hye,welcome to my blog,harap korang follow blog Arrysha okey,jangan lupe comment dekat shout box sekali :)ehh tekan anak panah warna biru dekat bawah ,untuk bace post seterusnya :)

Ber SKYPE-ing

Assalamualaikum kawan :) and hi hi .....

kali ni aku nak cerite pasal skype ,acctually aku x tau pon nak cerite ape dah ,pastu fikir punye fikir ,dapat idea nk cerite pasal skype pulak ,korang esti tahu kan skype tu ape ? nipu tak tau .

skype tu mcm webcam kat fb ,tpi skype punye gamba lagi okey lah ,clear jeh :) 

haritu (2.12.2012) aku berskype ngn budak twitter aku ,acctually aku tak kenal die pon and die pon tak kenal aku ,so masing masing tak kenal ,hahah :) tetibe die mention aku ,*schaa_mello ade skype tak* pastu aku reply lah *Zahinizzat ade* pastu aku mintak nme skype die pastu aku pon skype ,acctually aku tak penah pon ber skype dng orang aku tak kenal haha ,first time weyh #BATAK KEJAP hhaha .

pastu aku pon skype ngn die ,die invite kawan die sorang ,nme kawan die banin .tapi time kiteorng skype tu ,tak cakap pon ,ala biaselah malu malu kucing ,ayam ,itik sume ade lah ,haha ,muke memang nampak but kiteorang tak ckp just IM kat skype jeh ,haha baik tak payah skype kan ? haha :) aku ajak si effa skype sklai tapi die tak nak ,malu kate nye .

lame lah jugak aku skype ngn zahin n banin ni ,tapi time tu aku tak tau lah nak kate ape ,aku malu tahap ape nth ,rase mcm nak off skype jeh ,hahahah .tapi takpe aku kuat kan iman ,haha ayat tak boleh blah :p bape minutes or bape jam nth skype ,aku tak tau lah ,lupe nak tengok .aku skype ngn dorang dalam pukul 4.00 pagi camtu lah ,acctually tu dh masuk (3.12.2012) dah senanye haha .so aku pon skype jelah ,pastu aku off skype sbb aku tak tau nak cakap ape ngn dorang ,pastu dorang call aku ,tapi aku malu lah nak skype lagi hahah . 

okey itulah pengalaman skype aku bersame orang yang aku kurang kenal ,tapi best lah skype ngn dorang ,dorang baik jeh ,comel comel jeh ,haha okey lah ,Assalamualaikum :) 

No comments:

Post a Comment