Followers

hye,welcome to my blog,harap korang follow blog Arrysha okey,jangan lupe comment dekat shout box sekali :)ehh tekan anak panah warna biru dekat bawah ,untuk bace post seterusnya :)

bestfriend or what ????

Assalamualaikum and hi :* dah lame aku x update blog right ,bukan ape ,malas pon ye ,pastu hari tu internet ade prob so aku x update blog lah ,now i'm back ,LOL :)

acctually aku nak cerite something kat korang yang tengah bace bace blog aku yg agak serabut ni huwahahaha*kutuk blog sendiri nampak* okey tajuk blog aku kan "BESTFRIEND OR WHAT ??? " hurm entah lah aku tengok die mcm bukan kawan yang kenal dulu ,dan die dah banyak berubah sejak akhir akhir  ni ,aku pon tak tau lah knape ,kadang kadang die ade lah jugak ade menyakit kan hati aku but aku saba jelah sebab ,aku dah anggap die macam adik aku dah ,aku x kesah pon ngn die ,klau aku bawak bekal or die bawak bekal pegis skola mesti time rehat aku share bekal dng die ,but now ?? what?? aku pon tak tau lah ape pasal .adekah masalh ni berpunce dari aku ? or die ? aku pon tak tau lah weyh ,hurm now die dh ade kawan baru dah ,die dah bahagia ngn kawan die ,maybe die dh x perlu kan aku ,so aku kne lah carik kawan baru .yes kekadang aku sedih ngn perangai kau ,kau dah banyak berubah kawan ,dulu susah senang sume kau cerite kat aku kan ? sekarang kau dah tak perlukan aku .susah senang kau sume kau carik kawan baru kau tuu ,okey okey fine ,kau dah tak perlu kan aku ,aku harap kau akan berubah kau ingat lah baik dulu susah senang kau ,kau ngn sape dulu ,kawan :) bye and Assalamualaikum :* 

No comments:

Post a Comment