Followers

hye,welcome to my blog,harap korang follow blog Arrysha okey,jangan lupe comment dekat shout box sekali :)ehh tekan anak panah warna biru dekat bawah ,untuk bace post seterusnya :)

why ???

Assalamualaikum and Hi .....

nak kate kan sedih boleh la jugak ,nak kate kan happy tak jugak ,now aku sedih kot :( why he must angry at me ? why dear ? so sad weyh ..maybe salah aku jugak ,aku pegi tweet macam tu ,now die dah marah aku ,tak nak balas tweet aku ,sume die tak nak ,menyesal aku rase aku tweet macam tu ,aku kenal die baru bape hari ,tapi sekarang die dah marah aku ,aku tak nak die marah aku ,aku nak kawan dengan die ,klau boleh aku nak jadik BESTFRIEND die dekat twitter ,aku nak share macam macam dekat die ,I miss him very much ,aku tahu aku tak patut kawan dengan kau ,tak patut langsung ,tapi kau ,layan aku macam nak kawan dengan aku jeh ,ni cume punce budak tu kite gadoh ,aku sakit hati lahhh .aku nak die ,die cume retweet jeh aku punye tweet tu ,die tak relpy pon ,sorry lah weyhh ,aku nak kawan dengan kau macam dulu ,aku tak nak macam sekarang ,please :) IMYSM ...

No comments:

Post a Comment