Followers

hye,welcome to my blog,harap korang follow blog Arrysha okey,jangan lupe comment dekat shout box sekali :)ehh tekan anak panah warna biru dekat bawah ,untuk bace post seterusnya :)

Die Buat Account Baru Lah

Assalamualaikum and hi kawan aku yang comel comel sekalian ni ,terime kasih kerane sudi membace blog aku yang biase biase ni ,see lagu pon takde kat blog aku kan ? haha aku malas nak letak lagu ,heheh ,sorry tau :) 

okey back to titlle :D 
pehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh weyh weyh weyh ,aku tak sangke weyh yang die akan buat twitter baru weyhh ,tak sangke sangat ,,pastu kan yang best nye die buat twitter baru tu die follow aku ,pehh yang tu terharu sangat ,first aku bukak twitter pastu aku bukak connet aku nampak gamba die ,pehh time tu terharu ,aku rase sampai nak nanges weyh ,,terharu sangat ,,aku sayang die ,die kawan twitter aku yang baik ,,aku takkan lupekan kawan macam die ni ,aku harap die tak lupe kan aku jugak ...tapi aku rindu account first die ,sbb account lame die lah aku kenal die .hurm takpe takpe ,janji die dah follow aku kat twitter kan :) hehe nak pengsan weyh aku rase ,,pastu kan aku teringat lagi time aku ade tweet camni *I'm for you ,I"m for you* pastu kan tetibe die balas *orang sepatut nye selawat hari jumaat jumaat ni ,bukan I'm for you ,I'm for you ,hahaha :D* okey lawak okey ,comel pon ade time die perli aku tu ,pendek kate aku suke lah bile kawan dengan die ni ..die baik sangat ...best sangat dapat kawan dengan kau :D harap kite jadi sahabat selamenye kawan :) even kite tak penah face to face tapi aku tahu kau memang kawan yang baik ;) 

hehe okey bye bye ,thanks lah bace ye ,sayang korang muah muah :* :* :* :* 

No comments:

Post a Comment