Followers

hye,welcome to my blog,harap korang follow blog Arrysha okey,jangan lupe comment dekat shout box sekali :)ehh tekan anak panah warna biru dekat bawah ,untuk bace post seterusnya :)

Rindu Budak Twitter

Assalamualaikum and hi ...
hurm aku rindu die ,rindu sangat dekat die ...dah lame tak tweet dengan die ,die dah tak bukak twitter sebab twitter die tak boleh bukak ,asal die tak buat twitter baru ? nak tweet dengan die ,aku selalu teringat ,dulu aku slalu tweet ngn die tapi tak mention ,sebab ape entah *malu mungkin* haha tapi kan die tu comel ,pandai jaga hati ,baik sangat ,aku suke kawan dengan die ,aku nak tego die dekat fb tapi aku takut lah pulak ,malu pon ade jugak ,nanti nampak sangat yang aku ni nak kawan dengan die ,tapi die ramai orang minat ,,sampai aku jadi jeles ,haha ,aku still ingat name penuh die ,,,aku tak nak lupe name die ,klau die lupe name penuh aku camne ? hurm takpe lah klau die lupe name aku janji aku ingat name die ..hurm harap die buat twitter baru ,okey bye ,Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment