Followers

hye,welcome to my blog,harap korang follow blog Arrysha okey,jangan lupe comment dekat shout box sekali :)ehh tekan anak panah warna biru dekat bawah ,untuk bace post seterusnya :)

BerTweet Bersama Si Dia :) :*

Assalamualaikum and Hi :) korang sume sihat ? klau sehat ,Alhamdulillah :) klau tak sehat silalah makan ubat eh ,takut takut nanti sakit tu lagi melarat kang .

okey saya dengan bangganya ingin menceritakan atau berkongsi sesuatu dengan anda *ayat skema bhaii* hehe ,eh korang dah bace titlle blog aku tu kan ? dah bace kan ? kan ? kan ? kan  kan ? *ayat mintak kaki kiri ngn kanan* klau dah bace bagusla .

nak tau tak haritu kan kan kan kan ,aku bertweet dengan dia ,seronok nya ,rindunya dekat dia ,rindu sangat ,but asal dia dah lame tak bukak twitter ni ? aku rindu dekat dia ni :D jap eh aku upload ape yang aku tweet dengan dia ,tapi senyap senyap tau ,jangan bagi tahu orang lain pasal ni ,jap eh 




                                                           #ConversationDenganDia :D    

hehe ,gedik kan aku ? aku first tweet pastu die reply tweet aku ,tapi tanpa mention ,aku dengan dia selalu tweet macam tu ,haha ,tapi aku dengan dia kawan je tak lebih dari tu :) dia seorang kawan yang baik ,aku sayang kawan aku :* klau aku dapat jumpa dia kan bagus :D haha takpela ,janji dapat tweet dengan dia pon jadilah  :D 

eh ,promise dengan aku ,klau dah bace jangan bagi tahu sape sape tau ,kita kita je tahu :D haha xD okey la bye :D Assalamualaikum :) 

No comments:

Post a Comment