Followers

hye,welcome to my blog,harap korang follow blog Arrysha okey,jangan lupe comment dekat shout box sekali :)ehh tekan anak panah warna biru dekat bawah ,untuk bace post seterusnya :)

Salah Faham je tu :)

Assalamualaikum and hi :) 

happy nye aku ,ingatkan die marah kat aku tadi ,rupenye tak ,terime kasih Ya ALLAH :) ..serious aku ingat die marah kat aku ..time aku ingat die marah kat aku tu ,sedih nye lah aku rase ,tapi now aku happy ,huh  ,aku start tau yang die tak marah aku tu time die ade tweet *eh mane budak! tadi ade sekarang hilang* pastu die ade tweet lagi *ha ade pon* pastu aku try reply *eh aku ke or orang laen ? okey tak nak perasan* pastu die reply lagi *kamu lorh* so start tu  lah yang aku tahu rupenye die tak marah aku ,gembire betol time tu weyh ,macam nak menanges pon ade ,haha ,aku ni over feeling betol lah kan ? tapi serious aku tak tau ape perasaan aku dekat die ,aku just nak jadik bestfriend die jeh ,tapi aku tak nak bagi tahu dekat die ,yang aku nak jadik bestfriend die ,sebab entah lah .nantilah dah tibe masenye aku bagi tahu dekat die ,tunggu mase yang sesuai okey :) mesty korang tertanye tanye sape die kan ? nak tau ? bace post aku yang sebelom ni ,tajuk post tu ,WHY ??? bace tau :) bye ,assalamualaikum :) 

No comments:

Post a Comment